Заняття № 1
Тема: Знайомство.
Мета: Познайомитись з дітьми, розповісти про правила поведінки на заняттях, розвивати мовленнєві навички , увагу , пам’ять, виховувати товариські почуття, інсценізація казки «Колобок».
Зміст заняття
І. Організація дітей до заняття
– Доброго ранку !
– Доброго дня!
– Говорите ви, і говоримо ми!
– Давайте познайомимося , мене звати ……., А вас (діти по черзі називають своє ім’я, передаючи мікрофон).
– Нашого друга – помічника звати Гавчик Пустунчик. Він дуже балакучий. Але він знає , що на заняттях не можна без дозволу розмовляти, тому він попросив нас зав’язати стрічкою йому ротик, щоб нагадувати вам , як себе вести. Отже , Гавчик Пустунчик каже нам, щоб ротики закрити на гачок.
ІІ. Робота над казкою.
– Відгадайте загадку і ви здогадаєтесь яку казочку ми будемо читати.
Круглий , світлий і рум’яний ,
Я тільки що із печі.
Втік від діда, втік від баби,
Втечу я й від малечі.(Колобок.)
1. Слухання казки.
2. Бесіда за змістом казки.
– Перелічіть героїв казки.
– Хто спік колобка?
– Кого зустрічав колобок?
– Чим закінчилась мандрівка колобка?
– Відгадайте загадки про героїв казочки.
По полю гасає , овечок хапає і нас лякає .(Вовк.)
Хто в літку гуляє, а зимою спочиває? (Ведмідь.)
Я маленький,я вухатий,
Попелястий, волохатий,
Я стрибаю,
Дуже куций хвостик маю. (Зайчик.)
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має.
Їй на місці не сидиться,
А зовуть її ..(Лисиця.)
3. Розігрування казки.
4. Заштрихування кола.
– Дітки , на що схожий колобок? (На коло.)
– Давайте заштрихуємо на листочках кола(перпендикулярно, паралельно і косо).
5. Вивчення пісеньки Колобка напам’ять.
Я – Колобок, Колобок,
По засіку метений,
На яйцях я печений,
Я від діда втік,
Я від баби втік,
І від тебе утечу.
6. Фізкультхвилинка.
7. Пограїмось у гру «Їстівне – неїстівне».
Цікава математика
1. Пряма і обернена лічба.
(Діти рахують вперед та назад декілька разів.)
2. Вправи на лічбу предметів .
– Порахуємо предмети на дошці.
3. Лічба на слух.
4. Поняття :Один багато.
– Знайдіть одну річ.
– Знайдіть декілька предметів.
– Чим ці малюнки схожі і чим відрізняються?
– Що в природі буває тільки одне ? (Сонечко, місяць, голова, ніжка у гриба.)
– А чого буває багато? (Людей, будинків, і т д.)