Розробки занять для підготовки №1

Заняття № 1

Тема: Знайомство.
Мета: Познайомитись з дітьми, розповісти про правила поведінки на заняттях, розвивати мовленнєві навички , увагу , пам’ять, виховувати товариські почуття, інсценізація казки «Колобок».

Зміст заняття

І. Організація дітей до заняття

– Доброго ранку !

– Доброго дня!

– Говорите ви, і говоримо ми!

– Давайте познайомимося , мене звати ……., А вас (діти  по черзі називають своє ім’я, передаючи мікрофон).

– Нашого друга – помічника звати Гавчик Пустунчик. Він дуже  балакучий. Але він знає , що на заняттях не можна без дозволу розмовляти, тому він попросив нас зав’язати стрічкою йому ротик, щоб нагадувати вам , як себе вести. Отже , Гавчик Пустунчик каже нам, щоб ротики закрити на гачок.

ІІ. Робота над казкою.

Відгадайте загадку і ви здогадаєтесь яку казочку ми будемо читати.

Круглий , світлий і рум’яний ,
Я тільки що із печі.
Втік від діда, втік від баби,
Втечу я й від малечі.(Колобок.)

1. Слухання казки.

2. Бесіда за змістом казки.

– Перелічіть героїв казки.

– Хто спік колобка?

– Кого зустрічав колобок?

– Чим закінчилась мандрівка колобка?

– Відгадайте загадки про героїв казочки.

По полю гасає , овечок хапає і нас лякає .(Вовк.)

Хто в літку гуляє, а зимою спочиває? (Ведмідь.)

Я маленький,я вухатий,

Попелястий, волохатий,

Я стрибаю,

Дуже куций хвостик маю. (Зайчик.)

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має.

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її ..(Лисиця.)

3. Розігрування казки.

4. Заштрихування кола.

– Дітки , на що схожий колобок? (На коло.)

– Давайте заштрихуємо на листочках кола(перпендикулярно, паралельно і косо).

5. Вивчення пісеньки Колобка напам’ять.

Я – Колобок, Колобок,
По засіку метений,
На яйцях я печений,
Я від діда втік,
Я від баби втік,
І від тебе утечу.

6. Фізкультхвилинка.

7. Пограїмось у гру «Їстівне – неїстівне».

 Цікава  математика

1. Пряма і обернена лічба.

(Діти рахують вперед та назад декілька разів.)

2. Вправи на лічбу предметів .

– Порахуємо  предмети на дошці.

3. Лічба на слух.

4. Поняття :Один багато.

– Знайдіть одну річ.

– Знайдіть декілька предметів.

– Чим ці малюнки схожі і чим відрізняються?

– Що в природі буває тільки одне ? (Сонечко, місяць, голова, ніжка у гриба.)

– А чого буває багато? (Людей, будинків, і т д.)

5. Робота в зошиті.

6. Малювання колобка.

Поділитись з друзями:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *